Voor wie en waarom

 

Voor wie ?

De bedrijven die van onze diensten gebruik maken, hebben allemaal hetzelfde gemeen : ze hebben gerichte of regelmatige tussenkomsten nodig voor de invoer van data en voor het beheer van bestanden… een werk dat ze in onderaanneming aan ons geven. Zo kunnen ze zich concentreren op taken die belangrijker en rendabeler zijn voor hun onderneming. En zodoende kunnen ze rekenen op een snelle, professionele service aan een voordelige kostprijs.

Namelijk :

  • Marketingagentschappen
  • Marktstudiebureaus
  • Ondernemingen uit alle sectoren : voeding, verzekeringen, automobielindustrie, winkelcentra, cosmetica, uitgeverijen, evenementen, medisch, petroleum, telefonie, kleding, sociaal,…
  • Coderingbedrijven (werk in onderaanneming)

 

Waarom ?

Door op ons een beroep te doen, kunt u rekenen op de volgende pluspunten :

  • U ontvangt eigen bestanden, goed gestructureerd en van uitstekende kwaliteit. Wij hebben specifieke programma’s ontwikkeld voor het invoeren van uw gegevens, om te zorgen voor een optimale kwaliteit van de codering.
  • Voorbeeld: het coderen van de adressen gebeurt in een acces applicatie met een geïntegreerd referentiesysteem met alle straten van België, dat we op maat hebben laten ontwikkelen. In plaats van een adres te coderen, roepen we het op het scherm op, waarbij ingeval van moeilijke leesbaarheid ook nog opzoekingen mogelijk zijn. We klikken op uw adres: uw adres is correct, altijd op dezelfde manier getypt, hetgeen de latere verwerking van de bestanden vergemakkelijkt (verdubbeling, uniform maken bij mailings, enz…).
  • U hebt een zelfstandig team tot uw beschikking: kwaliteitsvol werk, flexibele werkuren voor de prestaties.
  • U maakt gebruik van onze diensten, eender of het gaat om kleine of grotere hoeveelheden.
  • U kent de exacte prijs van de prestaties vóór het startschot: er is een forfaitaire prijs voor het opstarten en een prijs per stuk (per strook, per vragenlijst) en we factureren enkel het aantal effectief gecodeerde stuks.
  • U kunt op ons rekenen voor de ontwikkeling van aanvullende diensten volgens uw wensen, zoals:
  • huur van een postbus, dossier port betaald door de bestemmeling
  • verwerking bij aankomst van de documenten
  • opvolging van documenten die eventueel door de consument bij het formulier zijn gevoegd
  • mailing : verzending van een brief, pakket na codering van het bestand
  • beheer en schoonmaak van het bestand
  • statistische analyse
  • U ontvangt uw bestanden geleverd in het formaat en de structuur die u nodig heeft om ze bij u te integreren.
  • U hebt toegang tot een kwaliteitsvolle service : al onze bestanden worden nagekeken vooraleer ze worden verzonden en de beloofde deadlines worden altijd nageleefd.
  • U kunt erop rekenen dat uw gegevens vertrouwelijk blijven (opportuniteit om een contract in die zin te tekenen)
  • U mag er zeker van zijn dat uw data veilig bewaard zijn: we hebben automatische back-upsystemen buiten onze muren (dag en nacht) om te garanderen dat uw gegevens veilig bewaard zijn.

 

Dit zegt meer dan woorden : het getuigenis van één van onze klanten :

De mening van een professional in direct marketing :

Als andere partners bedanken voor de eer, neemt KbS de uitdaging aan. Met succes.

Sinds enkele jaren, namen wij contact op met verschillende bedrijven, waaronder KbS, om van A tot Z en vertrekkend van een leeg blad een follow-up-actie uit te dokteren, specifiek gericht op de bezoekers van het Autosalon die hun interesse hadden laten blijken voor de Toyota modellen.Op het vlak van kwaliteit en snelheid van uitvoering wilden onze klant – en wijzelf – geen enkele toegeving doen. Het gevolg was dat tal van potentiële partners feestelijk bedankten en zelfs geen offerte instuurden.

Enkel KbS durfde de uitdaging aannemen. En dat doen ze sindsdien ieder jaar. Wij hebben zelden de kans om met een bedrijf te mogen werken dat zich zo professioneel met zijn werk bezighoudt. Het spreekt dan ook voor zich dat wij voor diverse andere klanten met KbS samenwerken om direct marketing-projecten tot stand te brengen die een even hoge mate van engagement en verantwoordelijkheidsgevoel vereisen.”

Jan Vierstraete
Directeur BEBOP Direct Creactivities
www.bebob.be

 

 

Comments are closed.